środa, 27 czerwca 2012

Pracuje...

...cale trzy dni w tym tygodniu. Prace mam "bezmyslna", wiec moge knuc caly dzien spiski i planowac, czego to ja nie zrobie po powrocie do domu... Wiadomo, czego nie zrobie?  Oczywiscie.  Nie wyciagne tego bialego kocyka z dna kufra, zeby zrobic mu ladna koroneczke wokol... Nie zblokuje dwoch chust, ktore tez po zrobieniu schowalam w skrzyni... Nie wypiore, ani nie wykrochmale obrazka, wyhaftowanego richelieu, ktory czeka na oprawienie (dobrze, ze mi sie przypomnialo)...Nie zrobie tysiaca innych rzeczy, ktore bym chciala i powinna... Zmeczona zbyt jestem i nie moge sie skoncentrowac na niczym konstruktywnym. A powinnam, bo plany na najblizsze stulecie mam baaaaardzo ambitne.  Coz, trzeba bedzie sie jakos przemoc i popracowac, a tymczasem...



  Jakis czas temu zrobilam na szydelku okolo dwudziestu malych serwetek-podkladek  i jedna wieksza serwetke do kompletu. Pokazywalam je nawet gdzies kiedys w trakcie roboty. Teraz mozecie je obejrzec w pelnej krasie...

   Komplet - filetowa serwetka z czterema  podkladkami








 I sama serwetka




   Pozostale listki zapakowalam po szesc sztuk i jeden zestaw powedrowal na wymianke, a drugi czeka na wlasciciela.

 
   Dziergalam je "na oko", korzystajac ze zdjecia, ktore na FB umiescila Monika "Monawmona" - bardzo zdolna i wszechstronnie utalentowana rekodzielniczka. Warto zajrzec na jej bloga Rekodziela Monawmony , polecam z calego serca :-)
  

9 komentarzy:

  1. Oj jak ja dobrze znam ten temat co ja dzisiaj bym zrobiła ...........robie ale bardzo malo ,a Lucyna no ja podziwiam maluszek ,praca i ma zaciecie do dziergania ..Sliczne serwetki i czekam na te cuda z zielonego kufra

    OdpowiedzUsuń
  2. Lucynko kazda z nas ma takie niedokończone prace , widać taki urok naszej pasju. Wierzę ze kiedyś je skończysz. Bardzo dziekuję za wyróznienie . Te serwetki bardzo fajnie sie dzierga i cieszy mnie ze moje zdjecie Cie zainspirowalo. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zainspirowalo? Plagiatu dokonalam :-)

      Usuń
  3. Bardzo fajne serwetki.
    Kocham filet.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne serwetki.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj w klubie Prac Niedokończonych ... a wystarczy tylko - tu coś doszyć, tu zblokować, tu wykrochmalić .... znamy to Lucynko, znamy:) Dokończysz później:)
    Bardzo ładny komplecik!
    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jeszcze tak niedawno chwalilam sie, ze mam wszystko pokonczone... :-)

      Usuń