poniedziałek, 9 czerwca 2014

Szklanki Supermana


  Cos, czego wczesniej nie robilam. Malowane szklo. Chcialam zrobic komus waznemu fajny prezent i chyba mi sie udalo. Dlugo nie moglam sie zdecydowac, co to ma byc, pozniej czekalam na zamowione farby do szkla, na czas na kupienie szklanek... Samo malowanie tez przeciagnelo sie do okolo tygodnia, bo praca i zmeczenie, bo trzeba czekac, az poprzedna warstwa wyschnie... Ale sa. Szklanki do drinkow z namalowanym wlasnorecznie symbolem Supermana. Walentynkowy prezent, otrzymany w kwietniu :-)




   Jak Wam sie podoba? Jak na pierwszy raz chyba nie jest zle :-)

7 komentarzy:

  1. Mi się bardzo podobają. Bardzo ładnie pomalowane a jak równiutko.Jeszcze ze znakiem supermena nie widziałam.
    Pozdrawiam i miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :-) Szykuje sie szklanek z innymi superbohaterami :-) No i koniecznie z logo Supermena z "Man of Steel" ;-)

      Usuń
  2. Świetne, jak mi czasu starczy to wnusiakom takie namaluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Często zdarza mi się przyrządzać różne drinki podczas wieczornych spotkań z przyjaciółmi. Z tego powodu kupiłam ostatnio na https://duka.com/pl/jedzenie-i-serwowanie-potraw/naczynia-do-serwowania-napojow/szklanki zestaw specjalnych szklanek do serwowania drinków. Uważam, że szklanka do drinka powinna być przede wszystkim estetyczna oraz praktyczna, dzięki czemu przygotowanie nawet najbardziej złożonych drinków, nie będzie stanowić dla nas problemu.

    OdpowiedzUsuń